Dünyayı değiştirmek ve mutlu olmakla ilgilenen herkes, Başarılı bir iş yapmak isteyen herkes ve Kâr elde etmenin, olağanüstü müşteri hizmetlerinin ve mutluluğun nasıl el ele gittiğini bilmek isteyen herkes bu kitabı okumalı...
"Parayı
değil vizyonu takip et, para seni takip edecek." TONY HSIEH
“Uzun
vadede marka oluşturmanın en iyi yolu nedir? Tek kelimeyle: kültür. ”TONY
HSIEH
Tony Hsieh,
en iyi Zappos.com, Inc.'in CEO'su olarak bilinen Amerikalı bir girişimci ve
girişim kapitalisti. Zappos'tan önce kurduğu şirket LinkExchange'i 1999 yılında
265 milyon dolara Microsoft'a sattı.
Mutluluk Sağlamak 2010 yılında piyasaya sürüldüğünde
New York Times En Çok Satanlar Listesinde 1. sırada yer aldı ve Hsieh müşteri
hizmetleri ve inşaat şirketi kültürü konusunda uzman olarak markalı. Etkili bir
Twitter kullanıcısı olarak tanınıyor, yıllar boyunca büyük bir takip kazanmış
ve platformu kullanan müşteriler, ortaklar ve çalışanlarla bağlantı kurmasıyla
tanınıyor.  
Kitabın ana teması tam anlamıyla bir tutku ve amaç hayatı yaşayarak bir
iş olarak mutluluk veriyor.
Mutluluk sunmak, Tony Hsieh ve şirketi Zappos'un hikayesini, uzun
vadeli düşünmenin ve tutkularınızı ilk önce nasıl izlemenin sadece kâr değil,
aynı zamanda sizin, çalışanlarınız ve müşterileriniz için mutlu bir yaşamın yol
açabileceğinin bir örneği.
Kitap, çevrenizdeki insanları mutlu etme ve bunu
yaparak kendi mutluluğunuzu arttırma kavramına odaklanan kurumsal kültüre
alternatif bir yaklaşım sunmaktadır.

Yorumlar
Yorum Gönder