Dünyayı değiştirmek ve mutlu olmakla ilgilenen herkes, Başarılı bir iş yapmak isteyen herkes ve Kâr elde etmenin, olağanüstü müşteri hizmetlerinin ve mutluluğun nasıl el ele gittiğini bilmek isteyen herkes bu kitabı okumalı...






"Parayı değil vizyonu takip et, para seni takip edecek." TONY HSIEH

“Uzun vadede marka oluşturmanın en iyi yolu nedir? Tek kelimeyle: kültür. ”TONY HSIEH



Tony Hsieh, en iyi Zappos.com, Inc.'in CEO'su olarak bilinen Amerikalı bir girişimci ve girişim kapitalisti. Zappos'tan önce kurduğu şirket LinkExchange'i 1999 yılında 265 milyon dolara Microsoft'a sattı.
Mutluluk Sağlamak 2010 yılında piyasaya sürüldüğünde New York Times En Çok Satanlar Listesinde 1. sırada yer aldı ve Hsieh müşteri hizmetleri ve inşaat şirketi kültürü konusunda uzman olarak markalı. Etkili bir Twitter kullanıcısı olarak tanınıyor, yıllar boyunca büyük bir takip kazanmış ve platformu kullanan müşteriler, ortaklar ve çalışanlarla bağlantı kurmasıyla tanınıyor. 

Kitabın ana teması tam anlamıyla bir tutku ve amaç hayatı yaşayarak bir iş olarak mutluluk veriyor.
Mutluluk sunmak, Tony Hsieh ve şirketi Zappos'un hikayesini, uzun vadeli düşünmenin ve tutkularınızı ilk önce nasıl izlemenin sadece kâr değil, aynı zamanda sizin, çalışanlarınız ve müşterileriniz için mutlu bir yaşamın yol açabileceğinin bir örneği.
Kitap, çevrenizdeki insanları mutlu etme ve bunu yaparak kendi mutluluğunuzu arttırma kavramına odaklanan kurumsal kültüre alternatif bir yaklaşım sunmaktadır.



Yorumlar

Popüler Yayınlar